צרו קשר
הגדלת הכנסות במצב חירום הגדלת הכנסות במצב חירום

הגדלת הכנסות במצב חירוםבמשך שנים שאני נותן ייעוץ עסקי לעסקים וחברות, טיפלתי בהרבה מקרים שניתן לפתור אותם באופן לא סטנדרטי אבל יעיל.

האם אתם מכירים תמונה כזאת: בעל עסק הולך מצד לצד במשרדו, נראה מודאג מאוד, מפני שכל המחשבות שלו נתונות  ברגע זה לדבר אחד: "מאיפה אני יכול למשוך עוד כסף באופן מיידי", כאשר כסף שהיה אמור להגיע לא הגיע…

– מירי, תתקשרי לבנק ותשאלי האם הגיע משהו!!!

– התקשרתי לפני 15 דקות!

– תתקשרי שוב!!!!

בני אדם בנויים כך שיחשבו על מה שכואב להם. אם יש בעיה עם ההכנסות, כל תשומת לבו תופנה להכנסות. אבל, דאגות בדרך כלל לא עוזרות ממש לייצר כסף, כך יעיד כל מי שניסה.

גם אני ניסיתי הרבה פעמים, (בתחילת הדרך כש הייתי יועץ עסקי צעיר) אבל לא עזר…

אוקיי, אז מה עושים???

כאשר אני רואה מנהל שתשומת הלב שלו תקועה בתוך עצמו, אני עוזר לו לסובב אותה ב- 180 מעלות.

כיצד???

אני מסביר לו שהכנסה, לקוחות, הסחורה שהוא קונה, הזמנות, וכו' הם חלק מזרימה פנימה (inflow) כי היא מגיעה אליך.

סחורה שנמכרה, שירותים, טלפונים ללקוחות, מכתבים שנשלחו, דברי פרסום, יחסי ציבור וכו', כל הדברים הללו הם זרימה החוצה (outflow).

בטכנולוגיה הניהולית שאני עוזר ליישם בעסקים יש חוק :

זרימה החוצה (outflow)= זרימה פנימה (inflow). כמובן ש- outflow הרבה יותר חשוב מ- inflow.

למנהל שיודע חוק בסיסי זה ומיישם אותו במיומנות (לצערי לא מכיר הרבה כאלה) ישנה היכולת לטפל במצבי חירום ולא להיות מושפע יותר מדי מהמשבר העולמי.

לדוגמה:

כשההכנסות של העסק במגמת ירידה, המחשבה המיידית של מנהל טוב חייבת להיות המחשבה הבאה:

"כיצד אנחנו יכולים להעלות זרימה החוצה (outflow)?"

ורק אחרי כן, יש לנתח את המצב לעומק, לזהות את הסיבה האמיתית לירידה ולטפל בה כהלכה (כאשר זהו נושא כשלעצמו).

בינתיים, outflow תאפשר לנו לשמור על ההכנסות ברמת הישרדות מסוימת למשך תקופה במהלכה נערוך שינויים בארגון, בשיווק ובניהול העסק, עד שהשינויים הללו יתנו תוצאות.

"ישנו סדר העדיפות של פעולות בכל העסק, והוא חייב להתקיים תמיד", ®ל.ר.ה.

אבל בזמן המיתון במיוחד:

"זרימה החוצה היא קדושה יותר,מוסרית יותר,מתגמלת יותר ויעילה יותר מאשר זרימה פנימה" ®ל.ר.ה.

כאשר מנהל עוסק במלחמות עם הבנק לגבי קו האשראי במקום לשלוח הצעת מחיר ללקוח ואחרי כן להתקשר לעוד 10 לקוחות שנתן להם כבר הצעת מחיר, הכנסות עסקו נפגעות באופן מיידי.

או כאשר מנהל מתעסק בניתוח הוצאות לחודש הבא במקום לאשר תוכן פרסומי שקיבל מהגרפיקאית, הוא הורס את החברה וכיום, הרבה יותר מהר.

  • ®ל.ר.ה.- ל.רון.האברד פילוסוף, מדען אמריקאי שפיתח טכנולוגיה ניהולית המיושמת היום בהצלחה רבה במעל 200.000 חברות ועסקים בכל העולם.

פאבל שחר

מנכ"ל "שחר יועצים"- מיומנות בהגדלת הכנסות ורווחים

גולדה
נתח קצבים
פודסטיישן
עוצמה שיווק
ארד  שרותי מיזוג אוויר
א.א.י הנדסה
דפוס איילון
דפוס סטיקי
ממרם יבוא ושיווק ציוד רפואי
קהילנט מערכות תוכנה
ארקור קפה
קידמה קפה בע"מ
פ.פישלס יבוא ושיווק ציוד שייט
קיה
נאמן קונדיטוריות וקפה
א.ר.פ.ד.י
הדפס אומנותי ירושלים
אי ויזיון עבוד שבבים
vmk diamonds
ליוגב
modcon
sizmore
flame tech
דונם
אבגן טריידינג
צור איתנו קשרהשאר פרטים ונחזור אליכם עוד היום!